11/01/2008

"Lázas" kötögetésem meghozza eredményét :) Végeztem a Swallowtail-kendőmmel!

Gyönyörű lett! Mint a pókháló, olyan vékony. Majdnem két gombolyag puha, szöszös merino ment bele abból, amit Zsuzsánál vettem - mindez rózsakert (roses - 9813) színben: bordó - zöld multicolor fonal. Pont megy a gyöngyömhöz :D

Már szárad, kifeszítve. Egy pillantást vethettek rá, ha megszáradt, mutatom újra!
Szeretnék köszönetet mondani Hortenzitának, mert olyan sokat segített elindulni a kendők világa felé! Nah, és a nupp-kötést is köszönöm :)

Végeztem egy zoknival is, már régebben, csak nem fotóztam. Ez már igazán finom kötésű, apró szemekkel (2 1/4-es tűvel kötöttem), anyukámtól kapott zoknikötőfonallal.

Nagyon kényelmes darab, bár a következőt, amire elég lesz a fonalam ebből a színből: még szorosabb lesz. És milyen jól mutat a bőrcipőmben :))



Elkezdtem egy új kendőt. Főleg azért, mert kihívásra volt szükségem. Nem a szokásos felépítésű (fent, középen kezdődő), hanem alulról haladok felfele, miközben apasztok folyamatosan.
Vicces volt 375 szemmel kezdeni :) Jelölgettem szorgalmasan 50-vel a szemeket, nehogy a valahol a vége fele elakadjak és kezdjem újraszámolni, hol is jártam...

A kendő neve: Ene's scarf. A fonal szürke, kis semmitmondó - de épp ezért választottam. A minta lesz előtérben :) A tű: 3 mm-eres.

16 megjegyzés:

  1. Csodálatos a kendőd, a kezdeményed és a zoknid is.
    Én is szeretem az izgalmas mintákat, a zoknikötést kicsit uninak találom.
    Hol lehet jelölőt szerezni? Bemutatnál egyet nagy képen is?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a dícséretet! Mutatok pár jelölőt :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda csoda kendőt készítettél! Szinte érzem, milyen puha tapintású!

    VálaszTörlés
  4. Csodás a kendőd! És a színe főleg !!!!Én épp a 3.Swallow Tail-t kötöm:), és egy még nincs elkezdve, mert ajándék lesz, de cseppet sem unom:)bár nekem is kéne egy..... úgyhogy talán több is hátra van.... imádom ezt a mintát.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű kendők, én is szeretnék ilyet!
    Csudajó a zokni is. Szeretnék már én is elkezdeni egy vékonyat az Aldis fonalból, csak mikor is?

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus a csipkekendő! Szép lesz az új is! Kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
  7. Csodálatos dolgokat alkotol. De jó is annak, aki tud angolul!!! Nekem is nagyon-nagyon tetszenek ezek a sálak, és a finom minták, csak én sajna nem tudok elboldogulni azokon az oldalakon, ahol ezek fellelhetők. További jó alkotást!

    VálaszTörlés
  8. Ez a pókhálós kendő valami csodaszép! Nem is tudom, merném - e hordani, annyira gyönyörű! Meg amit elkezdtél, az is biztos szupi lesz!

    VálaszTörlés
  9. Nem kell félni tőle! Meglepően erős ez a gyapjúszál! Nem olyan könnyű szakítani! A feszítve szárítást is remekül tűrte! :)

    VálaszTörlés
  10. Tudod, mennyire szívesen segítettem! Örülök, hogy ilyen csodás lett a végeredmény.

    VálaszTörlés
  11. Szépséges a kendőd, kíváncsi vagyok rá egészben is. A zokni is szuper.

    VálaszTörlés
  12. csodaszép lett ez a kendő, szerintem nekem is ilyen fonalam van, Roses a neve nem? hány gombóc ment bele? és hányas tűvel kötötted?köszi:o)

    VálaszTörlés
  13. a nagy ámuldozásban elöbb írtam, mint olvastam, bocsánat:o) már látom, hogy tényleg a roses:o) és hogy 2 gombóc:o)))

    VálaszTörlés
  14. Azt hiszem, négyes tűvel kötöttem, és majdnem kettő gombóc ment bele. Ez a minta nem hosszú, ha nagyon kis tűvel készíted, falatnyi kendőd lesz belőle.

    VálaszTörlés
  15. köszi, én is 4esre tippeltem:o)
    szerintem akkor ez lesz a nyerő, bár kicsit fázok a bogyós résztől:S no de addig még el is kell jutni:o)))

    VálaszTörlés
  16. Úgy voltam a nuppokkal, hogy annyira talán béna nem lehetek... ha eljutok odáig, akkor legyen, ami lesz: megcsinálom őket. :D
    Eleinte iszonyat lassan ment... nem akart ráállni a kezem, folyton lecsúszott a tűről és egyebek...

    VálaszTörlés