11/14/2008



Fotóval nem tudok szolgálni. Nem érdemes igazán elővenni ezeken a borongós napokon :( Csak homályos maszlagot kapunk :( Vakuval meg nem az igazi...

Ígyhát kötögetek, de nem mutogatok. Meg forró csokizok. Illetve most épp forró kakaózok (bár elmúltam három, néhány éve). Tegnap meg palacsintáztam :) Bár inkább pattogtatott kukoricáztam volna. Én inkább a sós ropogtatnivalós fajta vagyok ;)

Egyébként nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nálam mintha agyleállás lett volna, mióta nincs nap... Csak zombiskodok, leginkább. Most élem ki a belső énem, olyan meditáló-szerű hangulatba kerültem, mintha történnének körülöttem az események, de valójában nem lenne közöm hozzá, én pedig épp felfedezéseket tennék önmagamban. Természetesen forró csokival vagy kakaóval a kezemben. Minden lekötöttkör végén...

Mostanában kezd igazán hideg lenni. :(

6 megjegyzés:

  1. A tél a befeléfordulás,elcsendesedés időszaka. Jól teszed,hogy utazásokat teszel magadban.
    A mai életformában az a baj,hogy ezt nem veszi figyelembe és uyganolyan harsány télen is,állandóan,mintha nyár lenne. Persze ilyenkor is kell egy kis elevenség,DE időnként,nem állandóan. Én ezért az elcsendesedés,magambafordulás,karosszékbe kuporodás miatt szeretem a telet.

    VálaszTörlés
  2. Én is kicsit olyan éberkómás állapotba kerültem. Mindig várom, hogy kisüssön a nap, de mér egész nap homály van... A forró csoki jó ötlet, köszi! :-)

    VálaszTörlés
  3. Forró csoki? Tegnap délután a volt kolléganőmmel találkoztam, elmentünk egy csokizóba, ahol konyakmeggyes forró csokit iszogattunk, halkan beszélgettünk,örültünk egymásnak.Persze, haza kellett rohanni, de az az 1 óra.... de jó is volt! A befelé fordulás nem agyleállás, hanem szemlélődés. És igen, elkezdődött a tél!

    VálaszTörlés
  4. Ehhem, ez a zombi érzés nála is dübörög, iszonyúan hiányzik a napfény télen is, bár szívből utálom a 40 fokos kánikulát, hiányzik a napfény. Legalább pár óra naponta...
    Szürkeség van mindenhol, néha még felkelni is nagyon nehéz ilyenkor...

    VálaszTörlés
  5. Évi, ha már meditálsz szeretnélek játékra hívni. Nézz be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  6. én is totál agyhalott vagyok újabban :(
    van hogy néha ráébredek, hogy csak bambulok ki a fejemből már elég hosszú ideje, és ideje lenne kicsit aktivizálódni :(

    VálaszTörlés