11/14/2008

Pif ajándékom Iancsától

Íme hát az ajándokim :) Fény ugyan még mindig nincs, de tovább nem akartam halogatni a mutogatást ;)

Most már van nekem is fonaltartóm :) Sőt, személyre szóló! Hisz ott az (egyik, használt) keresztnevem kezdőbetűje!
A fehér, körbehorgolt finom kis darab: könyvjelző! Finom olvasmányhoz finom könyvjelző illik. Ki is cserélem a jelenleg használtat erre, Villette-hez illik :) Aki ismeri Lucy Snow-t, tudja, hogy ő pont ilyen finom és érzékeny.

A gombok pedig aranyosak és kedvesek, némelyik pedig egyenesen Japánból jött Ancsával!


A kedvencem mégis a kis tűpárna... Kis tömör gyönyör! Filc, hímzett, aranyos, apró... Nagyon tetszik!


És Ancsa valahogy érezte, hogy nagyon szeretem a hasznos ÉS szép dolgokat. Mindnek örülök, köszönöm szépen! Ezek az első pif ajándékaim :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgokat kaptál! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes és szép ajándékok!

    VálaszTörlés
  3. Meseszép, könnyed kis könyjelződ lett:-) Nadon-nadon tetszik:-))

    VálaszTörlés
  4. A Villette-t én is olvastam, valaha...időszámításunk előtt, de most felkeltetted a kíváncsiságomat, ismét elő fogom venni...sürgősen be kell hát szereznem valami szép holnit is bele...:)

    VálaszTörlés