2/01/2009

Aktualitások

Most úgy döntöttem, hogy mielőtt belekezdek valami új kötésbe, befejezem a Gailt... :)

Már lassan fél km-t belekötöttem :) Nem nagyon merem meghúzni, nehogy a tűről lepotyogjon, nagy vétek lenne... Szóval a méreteiről fogalmam sincs. Egy biztos: egy sor lassan fél órába telik. Tegnap egész estés filmezés közben kötöttem a drágámat és haladtam négy sorral... :D Szóval kicsit csigatempó a dolog.

Ha nem lennék megszállott, biztos félretettem volna - a végeláthatatlan sorok miatt. Ráadásul, ha nem figyelek, elrontok valamit, akkor két sorral arrébb jövök rá a hibára; van, hogy ki tudom bontani, úgy, hogy visszafejtem lefele azt a pár szemet, de ha ráhajtás is van a dolgoban, akkor már nem szép ez a módszer, mert ott lesz bő egy-egy szem, ahol nem kellene. És egy csipkemintában a legtöbb a ráhajtás :D Így próbálok figyelni, mert egy hiba egy órás javítást követ :D

Sajna a fényhiány nem adja a vissza azt a puhaságot és azt a finom, fáradt lila színt, amilyen a kendő... Várom, hogy kész legyek, láthassam teljes pompájában! A mintáját már most imádom, pedig még nincs is feszítve - az egymásba kapaszkodó levelek, mint valami szívek, összekapaszkodva, összetartozva...

***

Hímzés fronton: kicsit átgondoltam azt a Beatrix Potter mintakendőt... :S

9 megjegyzés:

  1. Igenis érződik a finom puhaság, én érzem! És le a kalappal a türelmed előtt.

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép! Kitartást, bár ahogy eddigi alkotásaidat figyelem, abban nincs hiányod!

    VálaszTörlés
  3. Évi! Ez valami álomszép lesz! Egyszer talán én is megkötöm ezt a mintát....még erőt gyűjtök hozzá:)

    VálaszTörlés
  4. Bucilla, ha elszánod magad, akkor segítek!

    VálaszTörlés
  5. nagyon ígéretesen néz ki, irigylésre méltó a kitartásod!:o)

    VálaszTörlés