2/12/2009

Jaj, jaj, muszáj mesélnem :D


Először is: enyém Hoyacarnosa mesés negró ízű (nem is!) trüffel nyaklánca! A fotók nem mutatják, hogy milyen valójában! Hihetetlen finom munka az egész, annyira ígényes és szépséges! És az egész matt/fényes felületek, ahogy váltják egymást. Nem lehet nem nézni...

Most már biztos, hogy nem fogok gyöngyözni, ilyen szintre lehetetlen eljutni annyi idő alatt, ameddig én élek ;) Kiakasztottam magam mellé és csak nézegetem...
Jah, megyek, gyorsan nézek valami filmet hozzá, elviszem moziba. Azaz párom visz engem, de én meg viszem a negrómat is!

***

Találtam a neten egy kis aranyos fotót, amin egy tipikus crooked smile van :D A most olvasott regényben párszor előforul ez a kifejezés, de nem tudtam igazán elképzelni, hogy milyen is ez a görbe vigyor. Most már tudom :D

***

Gondoltam, megleplek benneteket egy kis esti turmix italkával... :) Csak azért, hogy ne gondoljátok: kedden van csak frissítés ;)


Találtam pl. egy kötött molekulát :D * meg egy kötött kardigánt, ami potenciális köv. projekt lehet, amit magamnak kötök... (rav link)* meg nyalókával díszített lábszármelegítőt * meg még kötött csipkesálakat * meg maori teknősbéka xszemes mintát * egy sötét-sötét humorú angol abc-t * meg unaloműző kreatív blogot * továbbgondolandó ötletet tavaszi sálra * sok ötletet (és howto-t) kötőtűtartóra * egy filc zöldalmát * meg még ráadásul egy patchwork tűpárna tutorialt is!

***


Jah, kitatláltam, mi lesz a következő hímzésprojekt. ;)

9 megjegyzés:

  1. tök jó a negród, irigy vagyok teljesen, az a cica rajta külön bónusz, én is vinném moziba:D

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a szerdai turmix is! Az az ábécé! Bár csak a képeket néztem, mert nem tudok angolul, de le fogom fordítani! Szeretem a fekete humort! A trüffel ééééédes! :))))

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszenek a turmixaid, de mikor van időd nézelődni?!

    VálaszTörlés
  4. Anice: mindenkinek megvannak a mély titkai ;) Nekem is :D

    VálaszTörlés
  5. Az a negrómacska valami halálian jópofa!!!
    És a turmixot köszi, mindig mellette vacsizok :-)

    VálaszTörlés
  6. Jajj nagyon aranyos vagy!! Köszönöm szépen!! :))
    Nagyon nagyon örülök, hogy így sikerült a kedvedben járnom :)
    Ennél azért vannak bonyolultabb fűzések is :) És azt hiszem, én meg olyan csipkekendőt nem tudnék megkötni az életemben soha, amilyet tőled kaptam. Maga a gyönyörűség :)

    VálaszTörlés
  7. A nyakláncod gyönyörű! :)

    A megkezdett hímzésprojectből csak arra jöttem rá, hogy valami szív alakú dolog, de se tervezőt, se minta nevet nem tudok :DD

    VálaszTörlés
  8. Kicsit elmaradtam a blogod olvasásával, de most legalább sok újdonságot láthatok :-) Köszi a turmixot, olyan kár, hogy nem vagyok egy kötőtűvirtuóz :-)

    VálaszTörlés