2/05/2009

Az ígért fotók :) Sajnos fény még mindig nincs elég, a fotókkal pedig nem vagyok elégedett, de talán látni rajtuk, hogy milyen is ő...
Talán eddig a legszebb darab, ami kikerült az ujjaim közül. Ebben persze nagy szerepe van a hihetetlen puha és szépséges, fáradt lila színű mohairnak. Természetesen nem itthon gyártottak :( A végére kb. 600 m fonal belement :D

A neve Gail, alias Nigthsongs... mindig elmélkedek, hogy vajon mit is jelenthet. De azt hiszem, mindenkinek mást. Viszont a forma, a név meghatározta, hogy ez csakis lila lehet... Éjszaka énekei puha fáradt lilában. Valahogy determinálta ezt a színt.

Szerettem volna megmutatni, hogy én hogy hordom a saját kendőimet. Ha valakinek eszébe jut a vállkendő, akkor arra gondol, hogy valami, amit a vállunkra csúsztatva vonulunk, mint Jane Austen Emmája. Persze, így is lehet hordani. De én télen se vagyok hajlandó lemondani az előnyeiről. A finoman kezelt fonalból kötött csipke olyan nagy, hogy többszörösen a nyakba lehet tekerni - a rétegek és finom szálak közt pedig megreked a levegő, nagyon jól szigetel és melegen tart. Ha viszont már nem kell a nyakamba a sál, leengedem a vállamra, kardigán helyett...


Méretei, lazán leterített állapotban mérve: 105 cm x 105 cm x 180 cm. Ezt viszont lehet még csűrni-csavarni, és még én is kényelmesen elférek alatta a debella méreteimmel...

23 megjegyzés:

  1. Áááá vééégre!! Te hát ha lenne kalapom, megemelném az biztos!! Szenzációs:) Az utolsó kép nagyon tuti!:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon szép lett! Biztosan jó meleg is ebben a zord időben.

    VálaszTörlés
  3. Húú! Tényleg olyan gyönyörű, mint amire számítottam! És a méretei!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Éva alkotásai megérintenek, egyszerűen a szívemhez érnek.
    A szeretettel munkálkodást érzem rajtuk!
    Köszönöm Neked kedves Éva!

    "Úgy szőni a gyolcsot, hogy a szálat a szívedből húzod, mintha azt a gyolcsot az viselné majd, akit szeretsz.
    Szeretve építeni a házat, mintha az lakna benne majd, akit szeretsz.
    Gyengédséggel vetni el a magot, és örvendezve aratni, mintha az enné a gyümölcsöt , akit szeretsz.
    A magad képére alakítani mindent, saját lelked lehelletével." /Kahlil Gibran A próféta/

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikusan gyönyörű lett! csodás!!

    VálaszTörlés
  6. A jó lett kevés lenne, már az előbb néztem , de akkor se jutottam szóhoz..

    VálaszTörlés
  7. Hát ez valami csodálatos lett! Gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen tökéletes!!!:)))Gratula!

    Judilla

    VálaszTörlés
  9. Nem találok szavakat.... annyira gyönyörűséges lett!!! Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  10. Csodás lett! A színe különösen közel áll a szívemhez...

    VálaszTörlés
  11. Óóóóóóóóóóóóóóóó! Nagyon szépséges!
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  12. Mesés kis darab lett. Jó kis minta, nem nehéz kötni, csak ne lenne a végén olyan nagyon sok szem a tűn! Ügyes vagy, mint mindig!

    VálaszTörlés
  13. Ez valami hiper-szuper gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  14. Tényleg a fotón is átjön a puhasága!
    Gyönyörûszép!

    VálaszTörlés
  15. Húúú, ez nagyon szép lett! Látszik, hogy olyan klassz pihe-puha!

    VálaszTörlés
  16. Itt sikongatok, annyira tetszik! A mintája, az anyaga, minden! (Bár a lila nem az én színem...) Annyira szép, és gyönyörűséges!

    VálaszTörlés