2/15/2009

Egy kis hímzés

Már két napja belekezdtem ebbe a mintába, régóta szemeztem vele. Pár napja mutattam egy kis részletet, de nem mozgatta meg a fantáziákat ;) Kivéve pár emberét, aki azért próbálta kitalálni, mi lesz ez :)

Természetesen nem bírtam ki, hogy ne színezzem újra. Valahogy ezek a mintakendők adják a lehetőséget, hogy saját ízlésem szerint válogassak színeket. Annyi szép színű sk festésű dmc fonalam van, nosza, előkaptam őket :) A széle pl. régi_csipke_szerű_színű :) És nem akarok annyi feketet se használni benne, mint az eredetiben van. Lehet, hogy egyáltalán nem fogok. Még mindig nagyon őszies színeket válogatok - hiába, ezeket szeretem, ebben érzem otthon magam.

***

S ha már Valentin nap volt... egy idézet:
"Olyan erőszakosak vagyunk, nem? Úgy félünk az öregedéstől, hogy megteszünk ellene mindent. Nem vesszük észre, hogy az a legfontosabb, hogy legyen kivel megöregedni."
P.S. I Love You

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz a szivecskéd.

    VálaszTörlés
  2. Nekem megmozgatja a fantáziám, de csak bámulok- szokás szerint. Egyébként mindig olvaslak, de nem tudok mindig írni.:o(

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon jók a szinei! Jó kis szineket festettél.

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik!Nem is te lennél,ha nem variálnál egy kicsit a színekkel...de éppen ez a jó benne!
    A csillag színe nagyon jóóó!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is megmozgatja a fantáziám. Nagyon szép lesz:-)

    VálaszTörlés
  6. Hű, de nagyon tetszik a minta a színek, s úgy ahogy van!
    Nagyon várom, hogy készen is lássam!

    VálaszTörlés
  7. Hehe, épp most hímeztem rá egy epret :D

    VálaszTörlés
  8. Ez csodaszép hímzés!Olyan finomak,elegánsak a színei!!!!!Nagyon tetszik!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép minta! Szív alakja lesz? Olyan kis csipkés körben tényleg, ahogy írtad! És az a kis gyümölcskosár! :)

    VálaszTörlés
  10. CSodás finom színeket festettél.
    Az idézet nagyon tetszik:-)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó az idézet, köszi!

    VálaszTörlés