2/27/2009

Asszociáljunk :)

Dóra játékba hívott :) 10 szót kaptam, amire asszociálni kell.

tudás: könyv, enciklopédia
film: mozi, kötés, Twilight (most épp)
erő: medve, lélek
nyelv: angol
nyár: izzadás :D
játék: kötőtű, UNO
íz: vanília
boldogság: szerelem, szárnyalás
hagyomány: gyertya
víz: part, pancsolás, mosogatás

Az én szavaim: könyv, Japán, hagyma, tű, hajnal, eledel, büszkeség, család, repülés, legjobb barát

Akikre kíváncsi lennék (nem tudom, mennyit lehet :D ezért titeket hívlak, akik most eszembe jártatok, abc sorrendben): Babra, Csicsóné, Hoyacarnosa, Lvica, Majonéz, Nóra, Polly

Egyébként pedig, aki erre jár, és van kedve játszani, a nekem feltett szavakat asszociálhatná itt, megjegyzésben :)) Nem kötelező, csak kíváncsi vagyok. Hiába, így születtem.

13 megjegyzés:

  1. Juuj ez tetszik! Köszi, hogy gondoltál rám!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik! S köszönöm, hogy az eszedbe jártam. :o)

    VálaszTörlés
  3. könyv
    mozi
    velem van
    halandzsa
    végre meleg
    mindegy csak sokat lehessen
    90 % csokoládé
    Dávid a neved
    csokoládé
    hűsítő

    VálaszTörlés
  4. Norcsella: a csoki vajon hogy jutott eszedbe a hagyományra? :D

    VálaszTörlés
  5. Na erre én is kiváncsi lennék, hihi:D

    VálaszTörlés
  6. mindennap egy kocka csoki, ami minimum 72%-os, de minél nagyobb annál jobb :o)

    VálaszTörlés
  7. Én is asszociálok egyet, azaz tizet :-))))
    istenítem
    vágyakozás
    varázsló
    finn
    szabadság
    győzni fogunk
    eper
    szerelem
    karácsony
    csobogás

    VálaszTörlés
  8. Imádom évek óta játszani az asszociációs játékokat, sokat meg lehet tudni a másikról:)))
    tudás: hatalom
    film: mozi
    erő: -izom, tejet iszom (pedig nem is:))
    nyelv: ógörög
    nyár: szerelem
    játék: Carcassonne
    íz: édes
    boldogság: alkot
    hagyomány: vallás
    víz: buborékmentes

    VálaszTörlés
  9. Évi, én arra lennék kiváncsi, hogy a filmről hogy jutott eszedbe a kötés:)

    VálaszTörlés
  10. Jaj, én folyton kötök filmezés közben! Ki se bírnám, hogy ne tegyem :D

    Kicsit fura is a mozi... ;) De mégsem csattoghatok ott nagy vidáman, főleg begyorsulva az izgalmas jeleneteknél...

    VálaszTörlés
  11. :)Klassz ez a játék :)
    Már csak 1 nap van a szavazás végéig. Ha még nem szavaztatok a blogomban, lécci szavazzatok, hogy ti a végén összevarrni vagy horgolni szoktátok a pulcsikat ?

    VálaszTörlés
  12. Szívesen válaszolok itt is, mivel látom, mennyire fontos ez neked: én varrni szoktam a kötött pulcsik oldalát :)

    VálaszTörlés