2/20/2009

Ez egy nagyon személyes jellegű bejegyzést lesz :) Akit nem érdekel, vagy nem vagyunk nagy barátságban... már kattinthat is tovább!

Szóval régebben írogattam valami diétaféléről. Nem a 90 naposat csinálom, mert nagyon macerásnak érzem, pedig csak ketten vagyunk... De nem is az a lényeg. Szép lassan olvadoznak a kilók... Mondom lassan :( Ma meg valaki hatására még tornázni elkezdtem. Őrület!

Azért a jeles kilóknál meg akarom magam jutalmazni. Csak azért, hogy legyen valami konkrétum is a nagy olvadozás közepette... Valami szépséges kis ékszerre gondoltam, de még nem tudom, hogy mi is lenne az :) Van pár, ami nagyon tetszik, de itthon még nem láttam hasonló, egyszerű stílusút...

Ez a gyöngy és ezüstnyaklánc kombó, amin egy kis mindenféle ezüstöcske figyeg: ez a non plus ultra, egyelőre :) A gyöngysor persze nem állandó használat, de ha elképzelem, hogy nyári sétácska, meg gyöngysorocska, meg nyakálncocska mellé, meg kötött kendő, lengén, naplemente... én meg vékonykább vagyok... Ok, ok, ébren vagyok már!

Pl. az ezüsláncon el tudnám képzelni, hogy két lapos medál van, párom és a saját nevem kezdőbetűjével nyomtatva... Aztán később még ki lehetne egészíteni más nevek kezdőbetűjével ;), ahogy gyarapodik a család...

Tulajdonképpen a fentiek közül bármelyiket el tudnám képzelni a láncon... A másodikat is ezüstben, természetesen. Ez viszont legalább annyira hétköznapi hordásra, mint a mostani láncomat: ezüst, vékony, rajta egy szem lámpagyönggyel (Bori munkája)...

Még meglátjuk, hogy az olvadozás közepette a bankszámla duzzad-e, mert ha nem, akkor marad a nagy kutyás séta, mint jutalom :)

Fotókat itt találtam :)

12 megjegyzés:

  1. legyen egy olyan is, hogy ha elered az x (ahitott) kilot, akkor varrsz egy szoknyat/ruhat magadnak:-)
    tudom, hogy elvezned a dolgot;-)
    egyebkent meg hajra!!

    VálaszTörlés
  2. A végén? :D Sok új ruha kell majd, és varrni is akarok :D hosszú szoknyát először... Remélem, így lesz!

    VálaszTörlés
  3. Kitartás!
    Lehet számszerűsíteni az áhított mínuszok nagyságrendjét? Hogy tudjuk, mennyi kitartásra van szükséged...
    Én a mozgásra esküszöm. Macerás elkezdeni, de ha belejössz, rosszul érzed magad, ha ki kell hagynod! Az endorfinokról nem is beszélve.

    VálaszTörlés
  4. No way :D

    Annyit elárulok, hogy azért annyi kilót nem fogok leadni, hogy igazi gyöngysor legyen, de annyira keveset se, hogy műanyag gyöngyökből készüljön ;)

    VálaszTörlés
  5. Szorítok Neked, hogy elérd a kívánt kiló-célt!

    VálaszTörlés
  6. Adhatnál tippeket! ;)
    Szépeket mutatsz, valamelyik csak meglesz! :))

    VálaszTörlés
  7. A diétához kitartást! És ha duzzad a bankszámla, próbáld meg a Csünyöket (a blogomon megtalálod őket), szerintem csinálnának neked hasonlót. A csomag meg holnap megy.

    VálaszTörlés
  8. Kívánom, hogy minél több nyaklánccal, medállal ajándékozhasd meg magad!

    VálaszTörlés
  9. ezt ismered? http://www.sundancecatalog.com/CATEGORY/Jewelry.html
    nekem van innen gyurum, fulbevaloim, es egyszeruek, de igenyesen mivesek.
    Epp most nezegetem a sale-t:-)

    VálaszTörlés
  10. Nem rosszak ;) Csakhogy most őrültség dollárban vásárolni, a ft olyan híg lett, hogy eldöntöttem, egy ideig nem veszek kintről semmit. :S

    VálaszTörlés
  11. Az ötlet hatalmas, és ugye úgy meggyőztél, hogy én egyből megajándékoztam magam, pedig még mérlegre se álltam:D
    A nyakláncok meg szuperek, a virágos a kedvencem!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! :-)
    Nekem a kis karika nyakláncok tetszenek, és amikor gyarapodik a család, akkor lehetne bővíteni is a karikákat :-)

    VálaszTörlés