2/10/2009

Turmix - mindenkinek a szája íze szerint :)

Merengőknek, vízuális alkatoknak fotók * fémdobozt gyűjtöknek tippek a további felhasználásra * varrósoknak táska fat quaterből és noteszborító * srappeseknek és kreatívoknak háromféle időt mutató óra * piromániásoknak gyertyadíszítési ötlet * origamisoknak dália * kötősöknek nyakmelengető, egyszerű csavartintás cowl * multifunkciósoknak tutorialok * családfakutatóknak scrap családfa * gyöngyösöknek nyaklánctartó * cukiknak pandamama és bébije * rajzolósoknak ceruzatartó rollni * szélkerekes képeslapok, ajándékkísérők tavaszra * hímzősöknek egy szivecske iancsa jóvoltából * nekem meg egy bögre kávé

Egészségetekre :D

7 megjegyzés:

  1. Jujj,micsoda szépségek és ötletek!!!!Köszönöm,nagyon kedves vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos dolgokat láttam nálad ismét!
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Húú a nyaklánctartó baromi jóóó! Hogy iylesmi nekem sose jut eszembe!! kösziii

    VálaszTörlés
  4. Köszi a turmixot! :-)))
    ...még én is benne vagyok... :-)

    VálaszTörlés
  5. A fotók csodaszépek, a fém dobozokat én is gyűjtöm!:o)Azt az origami dáliát ki kell próbáljam! Annyi szuper dolgot gyűjtöttél megint nekünk! Köszi!

    VálaszTörlés
  6. Köszi a turmixot, mindig jókat találok! :-)

    VálaszTörlés