2/07/2009

Szavaztatok

Milyen csipkekendőt látnál szívesen megvalósítás közben?
piros 2 (6%)
sötétbarna 1 (3%)
sötétzöld 4 (13%)
szürkéskék 5 (16%)
világoskék 2 (6%)
récezöld 2 (6%)
türkiz 5 (16%)
mindegy, csak mohair legyen 3 (10%)
mindegy, csak gyapú legyen 3 (10%)
nem a kendők miatt jövök erre a blogra 10 (33%)

Votes so far: 30

Több minden is érdekes. Az oldalamat rendeszeresen látogatók ennél sokkal többen vannak, mégis, csak 30 szavazat érkezett a kérdésemre:( Persze, magamban is kereshetem a hibát, mert unalmas kérdést tettem fel :) Bár számomra cseppet sem az!

A másik: a színek :) Ebből is látszik, hogy ahányan vagyunk, annyi színt szeretünk. A szürkéskék és a türkiz döntetlenben győzött. A szürkéskékre már van is tippem, hogy mit is készítenék belőle. De egyelőre csak egy valaki tudja :) Ugye, Nóri?
Szóval hideg színek. Nem csoda, most ehhez vagyunk szokva, akármerre nézünk. Bár a türkiz erős kitörés a szürkeségből! Azért az vicces, hogy régebben tudomásom volt ugyan a türkizről, de nem, mint ruhadarab lehetőségről, amit épeszű ember hordhat. Majd felfedeztem a gyöngyvilágot (igen, csak látvány-világban, de abban nagyon), és nagyon sok türkizt látok. Hihetetlen mennyiséget. Addig nézegettem, míg elkezdtem megszeretni :) Azt nem mondom, hogy képes lennék türkiz szabadidőruhában kutyát sétáltatni, de minden esetre - elképzeltem kisebb kiegészítőket kötve-horgolva.
Egyébként így voltam az olajbogyóval is, gyerekkoromban. Kb. 6-7 lehettem, mikor berobbant a köztudatba ez az egzotikus finomság :), és mikor először megkóstoltam, el nem tudtam képzelni, hogy szüleim hogy lehetnek ennyire buggyantak, hogy ezt a vackot megeszik. Aztán megkóstoltam még egyet. Majd még egyet... és a végén rájöttem, hogy olyan finom, hogy nem szabad más ízekkel keverni, intenzíven a legjobb :)

A legkevesebb szavazatot az én kedvenckém, a sötétbarna kapott. Hát, így járt :) A piros is kevés ember agyát mozgatta meg, pedig épp beszereztem valami nagyon érdekes, nem pipacspiros, hanem valami tompa, fáradt pirosas árnyalatot, nem tudom, pontosan megnevezni- elneveztem bonyolult pirosnak :)

Récezöld: ha tudnátok, milyen szép zöldeskék árnyalatom van :) Egyből rábeszélnétek, hogy kössek belőle egy kendő-sálat :D

10 megjegyzés:

  1. Pedig én már nagyon várom, hogy egyszer kötni fogsz nekem egy récezöld csipkekendőt, olyat, mint ami a meskán a legelső kendőd volt, olyan lazát, lengét. (A récezöld egyébként ugye olyan mint a libaf.szöld? :) mert az a kedvencem :))
    És szürkéskéket is szeretnék :)
    Nagyon értelmesen megfogalmaztam :)) nem baj, látszik hogy el vagyok ájulva :)

    VálaszTörlés
  2. Az ájulás rajtam is látszik, ez a bejegyzésem elég kaotikus. Nem is ülepedett le a téma, csak írnom kellett. Ha színekről van szó, akkor ilyen vagyok. Leginkább csapongó.

    A récezöld nem libafoszöld. Bár azt is nagyon szeretem :D Egyszer laktunk egy albérletben, ahol az előszoba-étkező, folyosó ilyen volt, mindehhez meleg terrakotta járólap volt, rusztikus felülettel. Nagyon szerettem. Párom meg naponta mondta, hogy borzalmas ez a szín :D Szóval valószínüleg nem fog rávenni, hogy itthon ilyen színek uralkodjanak. Pedig hagynám magam ;)

    A récezöld ilyen:
    http://www.candlechem.com/images/D152teal.gif

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép szín!
    A színek olyanok, hogy mindenki másképp fogalmazza meg. Valakinek ilyen a piros, valakinek olyan. Lehet, hogyha színeket is mellékelsz a szavak mellé akkor más eredmény jön ki. :o) Illetve minden színek van egy megfelelő megvalósulása. Példa erre a lila szépség. A lila nem vonz, de ez a megvalósulása nagyon is vonzott. :o) De nem szerette volna, hogy az enyém legyen. :o)
    A szürkéskékre meg nagyon kíváncsi vagyok. :o)

    VálaszTörlés
  4. Megmondom őszintn, nekem fel sem tűnt, hogy lehet szavazni :-O

    VálaszTörlés
  5. Ányi: minden megbocsátva ;) :D

    VálaszTörlés
  6. szegény sötétzöldem,latba se tud rúgni:)Pedig úgy szeretnék egy szép zöld kendőt a Meskádon!

    VálaszTörlés
  7. Én is úgy vagyok, mint Ányi: nem tűnt fel, hogy lehet szavazni :o)
    Viszont most szavaztam ;o))

    VálaszTörlés
  8. Szia,
    egy bő hete nem volt időm gép elé ülni, és szavazni sem tudtam. Pedig, olvaslak minden nap. Én bármilyen kendő leírását szivesen veszem, mert az első kendőmet is, a te segitségeddel kötöttem. Ép reggel gondolkoztam,hogy tavaszra milyen szint is kellene keresnem.Igazi jó étcsokit a vajszínű kabátomhoz, világosat a csokikabátomhoz, vagy, valami jó élénk színt,ami minden reggel feldobja a napomat. Piros, vagy zöld? De nemrég már a türkiszkékkel is szemezgetek:)))
    Szóval, én mindegyikre szavaznék!

    VálaszTörlés
  9. Türkiz a nyerő!:D Mondjuk az egyszem sötétbarna is én voltam, mert azt is nagyon szeretem ám:)

    VálaszTörlés
  10. en a sotetbarnat nem merem irni, mert mar beteges a barna gyujtesem. Majd egyszer lefenykepezem, de csak neked, hogy milyen fonalaim vannak :-)
    En ha nem figyelek allandoan barna lenne rajtam;-D

    VálaszTörlés