2/11/2009

Vélemények

És a végeredmény:

Azért szeretek erre a blogra jönni, mert (többet is megjelölhetsz):

hímzel - 39 (59%)
kötsz - 50 (75%)
horgolsz - 28 (42%)
varrsz - 29 (43%)
vannak turmixkeddek - 35 (53%)
recepteket osztasz meg - 14 (21%)
tetszik a szöveg - 37 (56%)
szépek a fotók - 36 (54%)
hátha találok valami vásárolnivalót - 4 (6%)
véletlenül jártam erre - 3 (4%)

Votes so far: 66


Köszönöm mindenkinek, aki véleményt nyílvánított :) Azok a válaszok, amik kézimunkával kapcsolatosak: elég hűen mutatják, hogy valójában is mi az, ami jelenleg leginkább leköt. Jól ismernek páran :)

Egyébként már napok óta érlelődik bennem egy kis hímzés gondolata...

9 megjegyzés:

  1. Éva, én mindig lemaradok erről a szavazásról... hol kellene észrevennem valamit?

    VálaszTörlés
  2. Jobb oldalon, legfelül :) Most már lejárt az idő, de még akarok feltenni kérdéseket, mert kíváncsi vagyok rátok :)) Jöhet újabb? :D

    VálaszTörlés
  3. Aha, mostmár látom is, megyek is szavazni :)

    VálaszTörlés
  4. Oh. Na akkor jóhogy lemaradtam. Pedig akartam szavazni, hogy valami pirosat kössél ;) Meg hogy szeretem a turmixkeddet, és csak a "bajba" sodorsz vele, mert mindenfélét akarok csinálni, pedig igy is eleget csinálok :) és semmi sem készül el.

    Naná, hogy jöhet kérdés, mostmár én is szavaznék :) :-D

    VálaszTörlés
  5. Igen, hímezz is egy kicsit! Mondom én, mert a kötés nekem "kínai", vagyis tudok, de nem szeretek és csak az alapoat ismerem(?), ismertem anno...
    Én inkább xszemezős-képszerkesztős vagyok, és jó dolgokat szoktam nálad találni. Bevallom, minden nap bekukkantok!

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)

    Régóta olvasom a blogodat. Nagyon szeretem, mindig van valami újdonság fenn. Ha épp nem kötsz, akkor jó ötleteket lehet meríteni a "turmix"-okból! :))

    A kendő-sál-stóláidat pedig rendületlenül csodálom (színtől függetlenül)! Lassan elindulok én is fonalat venni egyhez.

    Látom nagy közvéleménykutatás kampánnyal kezdődik az év! :)

    További szépet!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon rákattantál a véleménykutatásra! Tök jó! Én is kipróbálnám, de nincs ötletem, miről... :)

    VálaszTörlés
  8. Nem tehetek róla, kíváncsi vagyok rátok, akik olvasgatják a blogom...

    Épp most vettem észre, hogy 26 nő, 0 férfi olvasgatja, de 27 szavazat van eddig. Valaki a kettő közt lenne?

    VálaszTörlés
  9. Biztosan nem jelezte a nemét, csak az életkorát.:)

    VálaszTörlés