2/03/2009

Megmutatom, mit vettem Babrától :)Hogy miért tetszik? Mert narancssárga :D Olyan vidám és kedves. A kis virágcsokor meg aztán végképp pontot rakott az i-re...

Az egész a sok bogyóval meg a lógós kis izével: annyira újszerú, annyira szemvonzó, hogy alig bírom levenni róla a szemem... Gyorsan lecsaptam rá, mert az előzőt olyan gyorsan megvették tőle, hogy már arra se volt időm, hogy az árát meglessem :D

Akinek tetszik az enyém, látogassa szorgamasan Babra blogját (hátha kiteszi oda is meska előtt), vagy a meskáját. Egy orgonás most van épp eladósorban...

Annyira ígényesen és szépen dolgozik... Én csak szeretném, ha ilyen jó szemem lenne a gyöngyökhöz... a kézügyességről nem is beszélve.

6 megjegyzés:

  1. Köszönöm Éva! Totál meghatódtam a sok dícsérettől!
    Már csak a képfeliratozás megtanulására kell rászánnom magam, mert ez így felirattal annyira jól néz ki!:D

    VálaszTörlés
  2. Babra, tényleg így gondolom! Nem üres fecsegés!

    VálaszTörlés
  3. Tudom én azt, de attól még nagyon jól esik!!:)

    VálaszTörlés
  4. használd egészséggel! a kéket én is láttam Babra oldalán, nagyon tetszett, de nem tudtam hogy eladó, ez a kis narancsos is szééép, olyan ügyesek ezek a lányok:o)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg olyan helyes darab, én is csípem a narancsos dolgokat.

    VálaszTörlés