4/01/2009

Ajándék Babrától :)

Egy hasonló szépséget már nagyon régóta kifigyeltem Vezsuzsinál, és Babra nagyon figyelt, mikor áradoztam. Többször is. ;)
Aztán alkotott nekem egy barna-narancs-borostyán verziót! Elhiszitek, ha azt mondom: csodaötletes és gyönyörűen elkészített darabról van szó?

Csakhogy értsék azok is, akik nem ismerik az eredetét :) A lánc nincs összefűzve a medál-résszel. Van egy kis pöcök, amit ha átfűzök a medál egyik felén: akkor a medál virág alakot mutat, ha az alján fűzöm át: akkor pedig v alakban elrendezett formát... Nem zseniális ötlet?
Babra, köszönöm szépen! És ami a legjobb: újra nyaklánc-tesók lettünk, mert magának fűzött egy zöld verziót. S bár a zöldet jobban szeretem, mint a narancsot (legalábbis eddig így gondolom ;), a saját verzióm sokkal jobban tetszik :D Fene se érti. Ma meg vagyok teljesen bolondulva ;)

7 megjegyzés: