4/05/2009

Zoknyi - immáron készen

Íme a csíkos zoknim, ami pont a lábam méretére van szabva :D A színei csodásak, úgy szeretem, ahogy van. Ráadásul egy hihetetlen élménnyel lettem gazdagabb :D

Konkrétan: arra számítottam, hogy majd ahogy kötök, mindenféle csíkok jönnek elő, de a két zokni teljesen más lesz. Ehhez képest majdnem egyforma lett :D Mikor elkezdtem az első párat kötni, úgy fejeztem be (természetesen, nem tervezetten), hogy a másik pár kezdetekor pont úgy jöttek ki a csíkok, mint az elsőnél! Annak, hogy pont így alakuljon: mennyi az esélye? :D

Az egyetlen különbség az orra :D Az egyiknek drappos, míg a másiknak zöld :D


És ami a legjobb: az én 39-40-es lábamra egy gombóc elég volt! Igaz, ez nem egy gigantikus méretű zokni, de pont ekkorára terveztem :D

Köszönettel tartozom Jucuunak, amiért anno megtanított zoknit kötni! :)

***

Fonal: Aldi féle gyapjú (75% gyapjú; 25% polyamid - 50 g/210m)
Tű: 2,25 mm
Elhasználtam: pont egy gombócot, azza 50 g-ot!
Idő: 6 -7 este :), sok-sok How I met your mother rész nézegetése közben ;)

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a zokni :) és annak, hogy egyforma csíkozású legyen sztem nagyon kevés volt az esélye, de sikerült! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus, hogy mennyire összejöttek a csíkok...Nagyon szuper lett, gratulálok!:D

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett a zoknid, naggyon jók a színek is.

    VálaszTörlés
  4. Nekem még sose jött úgy össze, hogy azzal fejezzem be, amivel a másikat kezdeni kell...és akkor mi van, ha az orra nem egyforma? Akinek nem tetszik, ne nézze. Nekem nagyon tetszik a színe..

    VálaszTörlés
  5. Biztos rosszul fogalmaztam: nekem tetszik, hogy az orra más :D Van egy kis bolondosság is benne :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Én már úgy bánom,hogy ilyen színűt nem vettem,eredetileg nem szeretem a zöldet,de mióta kötök,megváltozott a sok szép munka láttán az ízlésem:)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy segíthettem. :) Szerintem is nagyon szép lett, a színei nagyon jók, a kutyátok meg csodaédes, jól el sikerült kapni a pillanatot, ahogy a zoknit nézni. :))

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a dícséreteket :) A csíkozás egyformaságát nem terveztem, de örülök neki :) A zöld pedig az egyik legjobb szín, karöltve járnak a barnával és a bordóval - nálam.... :D

    Judit: Dönci úrfi (bár korát tekintve lassan Ödönözni kellene ;)) mindig, minden újra kíváncsi!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon buli ez a zoknyi! És az a szexepilje, hogy nem egyforma az orra! :D

    VálaszTörlés
  10. Hű, de jól sikerült darab lett! :)Nagyon klassz színei vannak.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jò lett a zokni, ès èn is ilyenre szerettem volna az enyèmet, de nem csikos lett! Es nagyon jò szinei vannak a tiednek!
    Lehet,hogy Dönci is szeretne egy zoknit, csak nem meri mondani?

    VálaszTörlés
  12. Dönci nagyon is meri mondani, ha valamit akar :D Zoknit is szeretne, de leginkább szétszedni részegységeire!

    VálaszTörlés