4/08/2009

Kérsz egy epret? :)


Mint látható: ez egy 5,5 cm magas (+szárika a tetején) horgolt eper, 100% pamutból :) Hogy mire használhatod? Táskádra teheted, mint dísz, vagy kabát cipzárjára fűzheted fel, vagy kitűzővé alakíthatod egy kitűzűalap segítségével, vagy... te mit tennél vele? Hogy hordanád? Hordanád egyáltalán? :)
Ezek komoly kérdések, kéremszépen, ugyanis adok 1 nap 20 percet és kisorsolom azok közt, akik:
- megjegyzést hagynak itt, válaszolva a kérdésekre
- nem hagynak nyomot blogukban, oldalukon, sehol, hogy van ilyen játék :) tilos reklámozni, ő egy kis szerénke eperke, nem szereti a nyílvánosságot
- türelemmel várnod az idő leteltét, amikor hírdetem, hogy ki a nyertes. Még aznap postára adom, így (ha a sors, azaz posta, is úgy akarja) akár már húsvétkor hírdetheted epermániád - ha addig nem elég nyílvánvaló ;)

Megjegyzést lehet hagyni holnap (azaz 9-e) 10 óráig.

Nos, akkor: kérsz egy epret? :D

45 megjegyzés:

  1. Epermániás vagyok, úgyhogy ezt nem hagyhatom ki ;)

    Naná hogy hordanám! Vagy táskára tenném, vagy a nesszeszeremre! Jó kis tavaszin-nyári hangulatot varázsolva!

    Sose nyertem még, na hátha most :-DDDD

    VálaszTörlés
  2. Mi imádjuk az epret. Én egy nyakláncot készítenék belőle a kislányomnak.

    Én sem nyertem még soha, nem is szoktam pályázni, de ezt nem akartam kihagyni. Nagyon édes!

    VálaszTörlés
  3. Tegnap elhagytam a kulcstartómat, nekem a kulcsaimra vigyázna:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, kérek epret :D
    Horgolt sapkájára tenném rá a Legkisebbemnek.

    VálaszTörlés
  5. Én biztos, hogy kitűzőként használnám, úgyis epedek a többi gyümölcs- kitűző remekedért :)

    VálaszTörlés
  6. Imádom az epret! Most készülök varrni magamnak egy jó kis tavaszi tildás nesszeszert, az ő húzókáján kapna helyet.
    De könyvjelzőként is el tudnám képzelni, kicsit kiegészítve persze. :-)

    VálaszTörlés
  7. táska vagy neszeszer cipzárjára
    és én fülbevalónak is el tudnám képzelni, csak akkor kettő kellene inkább belőle :-)

    VálaszTörlés
  8. Kedvenc gyümölcsöm az eper, nagyon örülnék, ha a gazdája lehetnék. Leginkább a táskám díszeként tudnám elképzelni.
    Gyakran benézek hozzád, nagyon tetszenek a munkáid :-)

    VálaszTörlés
  9. Igeeeen, kérek, imádom!
    Hogy én hová tenném? A mobilomra, hadd fityegjen! :-)

    VálaszTörlés
  10. Nemrég horgoltam Zsófi lányomnak egy hajpántot, ha méretben megfelel, akkor szép dísze lenne. El tudom még a tarisznyáján is képzelni (kötve ill. horgolva van), valamint nagyon aranyos lenne kitűzőn!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ínycsiklandó ez az eprecske:) Én vagy medálként használnám, vagy kedvenc nyári tarisznyámra tűzném!

    VálaszTörlés
  12. Nálunk a szekrényajtó kulcsán lóghatna a nappaliban :o))

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szép!A kislányom nyakában jót mutatna:-)))

    VálaszTörlés
  14. Énisénis...
    Én kulcstartót csinálnék belőle. Már egy ideje nincs ami vigyázna a kulcsaimra.

    VálaszTörlés
  15. Én fellógatnám a konyhába, egy olivazöld szaténszalaggal, van egy helyem ahol jól mutatna. De egyedül kevés lenne, rendelnék még kettőt mellé, ha megnyerném:))

    VálaszTörlés
  16. Én egy egyszerű, de eperkéhez illő hajgumira varrnám rá jó erősen, és a hajamban virítana!

    VálaszTörlés
  17. Mit nem adnék egy kis magyar eperért... :)

    VálaszTörlés
  18. Hogy mit tennék ezzel az édes kis eperkével, ha nekem kedvezne a szerencse? Azt hiszem, hogy kitűző lenne a famer-dzsekimen.

    VálaszTörlés
  19. Én a kulcscsomómra, vagy a táskám cipzárjára akasztanám ezt a kis gyönyörűséget :)

    VálaszTörlés
  20. Imádom az epret! Én biztos a táskám zipzárjára lógatnám!
    (Ha én nyerném, még postáznod sem kellene, átsétálnék érte ;-) )

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Ha mi (lánykám+én) nyernénk meg az eperkét, akkor nagyon szuper helyre kerülne, ugyanis lánykám macikája név szerint Brumi kapná meg. Nagyon örülne Neki Cintia és Brumi is, mert nagy epermániások. Ja és egy ruhadísz készülne belőle. :-)
    Lányomat és Brumit megnézheted:
    http://cinella-sylvia.blogspot.com/
    Cinella/Szilvia

    VálaszTörlés
  22. Ez egy stünci korai eper. Táskáimon Babra-féle bogyók vannak. Kabátra szívesen tenném, de mind pattentos vagy gombos. Így én vagy a kulcstartómra tenném vagy kitűzőnek használnám.

    VálaszTörlés
  23. Csatlakoznék ha lehet:-D Epermániásként mondanám, hogy megeszem, de hát... azt talán nem. Viszont(a tervezett) nyári táskámon ficegne az biztos.Nagyon kis cuki.

    VálaszTörlés
  24. Hmm... imádom az epret, szerintem a legfinomabb gyümölcs (az őszibarack mellett)! Egyértelműen valamilyen táskadekoráció lenne belőle, bár a táskát még meg kellene alkotni hozzá... :))

    VálaszTörlés
  25. Én is táskára tenném.. volt egy tavaszi narancssárga táskámon egy kutyus ( lehet, hogy az én koromban már nem is kéne ilyet hordanom?:-) de az unokám letornázta róla:-) Szóval én szeretem a táskán a fityegő dolgokat,a telefonomon is lóg egy kutya és egy csőrike:-)

    VálaszTörlés
  26. Eper mmmmmm....
    Imádom.....
    Én kítűzőalapot biggyesztenék rá és viselném nap mint nap a kabátkámon.
    Remélem kedvez fortuna angyala és nyerek.
    Ági

    VálaszTörlés
  27. Imádjuk az epret:))
    Valószínű valamilyen ruhadarabra kerülne(sapka,fülvédő...)vagy a kulcs-csomómra:)

    VálaszTörlés
  28. Ahogy Zsófi is mondta, nyammnyamm, magyar eper. Én is szeretném. :)

    VálaszTörlés
  29. Én a tollamra tenném, valaki mindig felkapja és viszi magával, így legalább feltűnne, hogy nem gazdátlan :)
    Bár a lányom úgyis előbb lenyúlná....

    VálaszTörlés
  30. Kérek epret! Mit kérek? AKAROK!!!:D

    VálaszTörlés
  31. Nagyon édessss lett!:) Nálunk farmertáskára kerülne, lehet, hogy tennék rá még pár rózaszínű köröcskét, hogy teljes legyen az összhang!:)

    VálaszTörlés
  32. Én is szeretnék egy ilyet! Főleg mert nem tudok horgolni, így mindig csak gyönyörködök a horgolt szépségekben. A táskámra szeretném, amit minden nap hordok...
    Judit Gödről

    VálaszTörlés
  33. Nem hagyhatom ki én sem:) Habár ugye megbeszéltük, hogy nekem a piros eper az igazi eper, azért rosszul érezném magam, ha kihagynék egy ilyen szuper lehetőséget:D Igérni nemtom mi lesz belőle, talán kitűző lenne az epres lánchoz:D

    VálaszTörlés
  34. Én is beneveznék érte, és hogy a kérdésekre is válaszoljak:

    a nagymamámnak adnám húsvétra, mert szuper nagyi, aki imádja az epret, és a múltkor éppen panaszkodott, hogy nem akar tavasszal öregesen kinézni, szóval feldobhatná vele a táskáját vagy a blúzát. :)

    VálaszTörlés
  35. Ha lenne még egy fülembevalónak jó lenne.:O)

    VálaszTörlés
  36. Nálam kétesélyes lenne a dolog. Vagy kulcstartó lenne, vagy a rózsaszínű nőcis telefonomra dísz.

    VálaszTörlés
  37. De jóó, egy játék, ahol nem kell reklámozni az ajándékozót. (azokat nem szeretem)
    Rózsaszín eprecskédet felügyködném egy gumira és a sötétbarna hajú lánykám haját díszítené.

    VálaszTörlés
  38. Hmm.... Eper.Én szívesen vigyáznék rá és hordoznám magammal vagy a táskámra vagy a felsőmre tűzve és vigyáznék rá. Én sem szeretem a feltűnösködést, úgyhogy talán jól meglennénk együtt.
    Nagyon szép kis eper.
    Szia :)

    VálaszTörlés
  39. Én szeretnék egy ilyen fincsi epret :-)

    VálaszTörlés
  40. Eper jöhet minden mennyiségben! :) Én Eszter lányom nyári sapkájára raknám fel. :)

    VálaszTörlés
  41. Nagyon szép kis eper, a kabátkámon hordanám szívesen. :-)

    VálaszTörlés
  42. Nagyon kis cuki ez az eper! Pont illene a szép zöld telefontokomhoz, amit kötöttél! Vagy arra ügyködném rá, vagy egy jó kis zöld hajgumira... Csak kár, hogy ha a hajamban van, nem láthatnám... :) De azért valahogy kibírnám! ;)

    VálaszTörlés
  43. Több jelentkezőt nem fogadok el ;) Megyek sorsolni!

    VálaszTörlés
  44. Versenyen kívül újabb felhasználási javaslat (remélem, nem hangzik szentségtörőn): házi készítésű eperlekvár sapi-megkötőjén fityeghetne.. :D

    VálaszTörlés