4/11/2009

Bódog nyuszit :)

Az a helyzet, hogy nem szeretem a húsvétot. Nem szeretem a locsolkodást, a vödrös még poén lenne, de nem a lakáson belül. Nem szeretem a sonkát se, de a fővő verzió szaga kifejezetten gyomromat kavarja. Meg különben se az én hibám - így nőttem fel, nálunk a családban nem volt szokás a húsvétot ünnepelni, és tojásfestés se volt. Sose festettem még :) De nem hiányzik. Szóval nem töröm meg a hagyományt, mert az én családom nem húsvétolt locsolással, tojásfestéssel és sonkafőzéssel. De főleg nem ajándékozott mindenfélét, mintha második karácsony lenne.

A nyuszikat szeretem :) Mint általában az állatokat. Bár a húsvétra hazacipelt verziót nagyon sajnálom, mert mikor elkezd nőni és naggyá válni: már nem kell, kidobják :( Vagy megeszik :( Nyuszit nem eszek, ő aranyos és kedves. Pulykát eszek, mert az randa és buta.


Viszont nyuszis ingyenmintát szívesen mutatok :) Hátha valakia kedvet kap ehhez a Barbara Ana mintához...

Sneak a peak: mutatok egy kis fonalat, most készülő sál-kesztyű (hát igen, kérem, van, ahol még mindig hideg van és hó... nem úgy, mint nálunk, ahol még tavaszunk sincs, csak télből nyár) együttes 0. fázisa :D Lesz ebből még csodaszép, fáradt lila színű csipkesál :))

Erről a színről (ami valójában kicsit sötétebb, mint a fotón) egyébként nekem Bent Creek mintái jutnak eszembe, ő szereti ezt a színt. Én meg Bent Creeket szeretem. Pl. ezért a színért :)


Mindenkinek jó pihenést kívánok, sok-sok nyugodt órát, hosszú sétákat, csendet és nyugalmat, a nyusziknak pedig boldog, hosszú életet, sok répával :)) Mi fogjuk Dönci kutyát (bár nem kell noszogatni cseppet sem, hogy irány a kocsi), és elmegyünk kirándulni és családlátogatni. Húsvét után újra jövök :)

4 megjegyzés:

  1. Ó, én meg pont most kívántam neked emilben boldog húsvétot - ezek szerint kicsit mellélőttem :)
    Aranyos ez a szójátékos nyuszi! :)

    VálaszTörlés
  2. A nyuszit nem én hímeztem :) Csak mintaajánlat.
    A boldogságos húsvét belefér :D Remélem, az lesz! De inkább a családlátogatás miatt...

    VálaszTörlés
  3. Köszi a mintát! Jó pihenést! A húsvétot én vallási ünnepként élem meg, a külsőségek engem sem vonzanak, egy-két apróság kerül csak a lakásba. A kölnitől pedig az ég mentsen meg. :D És galád módon én eszek nyuszit, mert nagyon finom, itt lehet megkövezni...

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a bejegyzés valahogy kimaradt...:O
    De a lényeg, hogy most meglett és így közölhetem, hogy nagyon birizgálja a kíváncsiságomat a készülő csodaszínű mű!:)

    VálaszTörlés