4/02/2009

Phildar Lambswool fonal

  • aki ismeri a fonalakat, ismeri a phildar márkát... ez egy eredeti phildar lambswool fonal
  • a fonalról neten ITT olvashatsz
  • finom, jó tartású, vékony, főleg babaholmiknak, női csipkefelsőknek való, főleg, mert 2,5-3 mm-eres tűt kér a fonal - de csipkeholminak tökéletes, mert tartja a formáját...
  • 50 g = 134 m (146 yard) --> összesen 1876 m-nyi fonalról van szó
  • összesen 14 gombócom (700 g) van ebből a fuksziás, bordós színből, így akár egy nagyobb méretű kardigán is kijön belőle, vagy tesóknak lehet tesópulcsi nyárra :)
  • 30 fokon, kímélő programon gépben mosható!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Bár tudnék kötni. :o(

    VálaszTörlés
  2. Én itt sem voltam, nem láttam semmit....:D

    VálaszTörlés
  3. Norcsella: horgoláshoz is lehet használni!

    Melinda: :D :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Most akkor adod, vagy nem? A linken egyébként 4,5-5,5-es tűt ír.

    VálaszTörlés
  5. Akkor azt elírhatták, mert a gombolyagon annyi van, amennyit írtam.

    VálaszTörlés
  6. engem fele mennyiség érdekelne, nem lehet osztozni?...vagy már elkelt?

    VálaszTörlés
  7. Akit érdelne, írjon a profilomban lévő címre és megbeszéljük.

    VálaszTörlés