4/09/2009

Ki nyer ma?

Kedves Fércművek :) Tied az eper, amennyiben megmutatod*, mire használtad fel őédességét :))
Profilomban lévő emilcímen jelentkezz, kérlek :)

***

U.i.1.: Esther, mivel véletlen láttam a bejegyzésed... írhatnál most már nekem is :D
U.i.2.: Akik nagyon szeretnének ehhez nagyon hasonló epret, tudják, hol érhetnek el ;)
U.i.3. Van egy minibb, érettebb kitüző verzió meskámon...
U.i.4. Jó volt ez a játék. Még szeretnék ilyen alkalomhoz nem kapcsolódó, hipergyors lefolyású sorsolásosat alkotni néha... Akarjátok? :)

*ez a kitétel azért van, mert nem árultad el, hogy mire használnád, ha a tied lenne... ;)

11 megjegyzés:

  1. JA, és nagyon köszönöm! Itt ugrálok örömömben. :))))

    VálaszTörlés
  2. Hááát, ha megállom, hogy nem falom fel azonnal, akkor biza a táskámat fogja díszíteni. :) Sőt, lehet, hogy külön táskát varrok neki. :)

    VálaszTörlés
  3. Én benne vagyok, hátha egyszer kedvez nekem is a szerencse. :-)

    VálaszTörlés
  4. Persze, hogy szeretnénk még ilyen játékot, és ugyebár még sokféle gyümölcs van amit szívesen viselnénk magunkon horgolt formában:) Gratulálok Fércműveknek és éljen a gyümölcsszezon!)

    VálaszTörlés
  5. Bocs, hogy két emilt küldtem, de az egyiknél kiírta, hogy nem ment át, aztán mégis...

    VálaszTörlés
  6. Egyelőre még egyik se érkezett meg :D

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyertesnek! :)

    És igen, szeretnék még ilyen játékot :DDD

    VálaszTörlés
  8. Igen jó lenne nagyon még ilyen!!!

    VálaszTörlés
  9. Akarunk még játékot :D és írtam :)

    VálaszTörlés