4/24/2009

Sweet November

Nem, nem tévesztettem el a hónapot, ez most egy filmajánló lesz. Nem mindenkinek, egyébként, csak azoknak, aki szeretik a drámákat. Amiben jópofa/otthonos/tele van mindenféle jóféle kacattal a nő lakása. És vicces jelenetek is vannak. Meg meghatóak. Viszont akik könnyen elsírják magukat, azoknak ajánlok hozzá egy doboznyi pzs-t. A dobozt azért, mert praktikus, és könnyen kiemelhető belőle a sürgősen szükséges papírcucc. Homofóbok viszont kerüljék. Meg akik nem féretik bele magukat az előbb említett kategóriába...


Adott egy nő, aki nagyszájú, úgy él, ahogy tetszik neki, állandóan bohókás sálakat és kendőket hord és teljesen öntörvényű, ugyanakkor végtelenül kedves és aranyos, és még a lakása is nagyon tetszik :)). Majd adott egy férfi, aki makacs, meg van győződve önnön felsőbbrendűségétől, úgy gondolja, hogy ő a legjobb a szakmájában, mindene megvan, ami a boldogsághoz kell, és gyerekkorában töltött utoljára egy teljes napot a szabadban, utálja a kutyákat és simán tárgynak nézi az összes nőt... Találkoznak. Természetesen :) A férfi hozza formáját már az első találkozáskor... hihetetlen undok és gerinctelen, de a nő nemcsak lenyeli a dolgot, hanem...


Sweet November (2001) - komédia / dráma / romantika Charlize Theronnal és Keanu Reevesszel

Bocsánat attól, aki látta a filmet és a leírás alapján nem ismert rá. Elismerem, nem tudok jól filmet ajánlgatni. De ha valaki mégis letölti megveszi és megnézi, az csakis saját felelőségére tegye.

21 megjegyzés:

  1. Ez egy GYÖNYÖRŰ film! Imádom!!!

    VálaszTörlés
  2. Melinda, akkor neked ajánlom :) Mostanában túl sok olyan dráma kategóriás filmet néztem, amitől kezd fogyni a zsepikészlet itthon... és míg nem veszek újabb tonna kocka-dobozos zsepit, addig hanyagolom eme besorolást.

    VálaszTörlés
  3. Én mostság annyira érzékeny vagyok, hogy a tegnap mutatott táncikálós videódon is képes voltam kis híjján bőgni, úgyhogy lehet, nem most kellene újranéznem eme műalkotást. De bátran ajánlom a többi érdeklődő szíves figyelmébe én is, mert nagyon szép!

    VálaszTörlés
  4. Ebben az esetben eszedbe se jusson megnézni a Walk to remember-t!

    Viszont ha nem zavar egy kis pityergés, akkor viszont nagyon is vedd fontolóra!

    VálaszTörlés
  5. Én is szeretem ezt a filmet! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  6. Én ezt mindig bőgéssel zárom! Nagyon jó kis film! :)))

    VálaszTörlés
  7. Óóóó, engem nem zavar egy kis pityergés! De csak ha magam vagyok...

    VálaszTörlés
  8. Nah, kiderült, hogy csomó bőgős nő van itt a környéken :D

    Melinda: van pár film, amit szeretek, mert sokat jelent számomra, de ez annyira titkos, hogy nem tudja senki ennek a listának a tagjait :))

    VálaszTörlés
  9. Én is nagyon szeretem ezt a filmet :)

    VálaszTörlés
  10. Egyik kedvenc filmem. A huszadik ùjranèzès utàn màr nem sìrsz a vègèn. Nagyon. Tapasztalatbòl mondom.

    VálaszTörlés
  11. Nekem is az egyik kedvenc filmem, és én sem állom meg pityergés nélkül :) Nagyon nagyon szép film!!!!

    VálaszTörlés
  12. Azt hiszem, ez a film nekem való!:o) Köszönöm az ajánlót, megpróbálom megszerezni.

    VálaszTörlés
  13. Éva! Kicsinykét sem tennél nyilvánossá a listádból? Olyan kíváncsi lettem.:))

    Látta valaki a Vörös hegedű címűt? Nekem az is nagyon-nagyon...:)

    VálaszTörlés
  14. Az a lista top secret :) De vannak még kedvenc filmjeim :) Már volt, hogy írtam róluk, de majd osztok meg filmes élményt, ha kíváncsiak vagytok rájuk.

    A Vörös hegedűt nem láttam.

    VálaszTörlés
  15. Oké, oké, de azért szomorú vagyok, kíváncsi lettem volna nagyon, mi az, ami nálad top.:(

    A Vörös hegedű meg... huh, nagyon szép és érdekes film. Szeretettel ajánlom!
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Red_Violin

    VálaszTörlés
  16. Ez egy nagyonszeretem film :) Pont nemrégiben jutott eszembe.

    VálaszTörlés
  17. Én még nem láttam, de most már meg se merem nézni, amilyen bögőmasina vagyok... vagy majd tök egyedül:DDD

    VálaszTörlés
  18. Az a helyzet, hogy én az elején totál nem értettem, hogy a nő miért is erőlködik... hagyná a fenébe, az ilyen fickókkal nem érdemes foglalkozni. Aztán a felénél kezdett előjönni a sejtelmem, mielőtt még egyértelmű utalások lettek volna a gondra.

    VálaszTörlés
  19. Szia Helen,
    Gratulàlok a Blogodhoz ès a munkàidhoz is, nagyon otletesek!
    Biztos hogy visszanèzek!
    Ciao, Aniko

    VálaszTörlés
  20. Megszereztem és megnéztem a hétvégén! Annnyira jóóóó! Köszi a tippet!

    VálaszTörlés