4/10/2009

Babobead gyöngyei


Ez a csere-dolog nagyon ötletes. Tudjátok, amikor nincs annyi pénz, mint szeretnéd, de tudsz olyat alkotni, ami a másik szemében érték: az csodás! A gyöngyök pedig még mindig elkápráztatnak :D Nem olyan rég fedeztem fel őket, azóta alig bírom levenni a szemem róluk :D

Babobeaddel pedig megköttük a nagy üzletet, ő kötött kincsket szererett volna tőlem, én pedig egy kis gyöngyöt. Aztán olyat tett, amit nem kellett volna: választási lehetőséget adott :D Dehát tudhatná, hogy nálam ez kínok kínja, főleg, mert egyből kettő is nagyon megtetszett. Percenként változott a véleményem, hogy melyiket is szeretném. Aztán enyhített szenvedéseimen, kitalálta, hogy szeretne még egy kincset tőlem, és válasszak kettőt :D Persze, nem bírtam ki, hogy ne éljek a lehetőséggel. Majd küldött hármat.



A harmadik egy meg_nem_beszélt meglepetés volt (persze, persze, ez a lényege a meglepetésnek ;)), egy édes kis lámpagyöngy, kedvenc mobilom dísze :)) Nagyon szeretik egymást :) Én meg őket ;)

Jah, és nem fogjátok kitalálni, mi Babobead keresztneve... Igen, Barbara :)) Én és a Barbarák nagyon egymásra találtunk :D

5 megjegyzés:

  1. Haaa! Ez nagyon jó (mármint, hogy bevonzod a Barbarákat a baráti körödbe)! :D
    Csodás kis gyöngyök! Lehet, hogy nekem is cserélni kellene már megint valamit... ;)

    VálaszTörlés
  2. Évi, nagyon örülök hogy tetszenek, én is odavagyok a kötött szépségeidért.Jó kis csere volt, legyen továbbra is bizodalmad a Barbarákban.Bármikor csereképes vagyok:)

    VálaszTörlés