4/19/2009

Vasárnap reggeli romantika :)

Ez a kis virágzó faág (nevét nem tudom, valami kis, piros bogyókat terem) az asztalomon virít :)

Páromból kibújt a romantika :) Talán azért, mert facebookon megcsinált egy tesztet, aminek témája: mennyire ismeri a nőket. 100% -os tesztet írt :D

Ma reggel én is megcsináltam. 25%. Azt a tesztet tuti, hogy férfi állította össze, aki úgy gondolja, hogy ismerő a nőket. Vagy én nem vagyok tipikus nő. Mondjuk ezt eddig is sejtettem.

Lehet, hogy ha holnap megcsinálnám, akkor akár 50%-ot is elérném. Vagy épp 4-et. Az attól függ, mit álmodtam éjjel. Meg hogy mennyire tudtam beállítani jól a zuhany hőfokát. És hogy kényelmetlen-e az új papucsom :)
Ezt egy férfi úgyse fogja igazán megérteni :D

8 megjegyzés:

  1. Ettől a virágtól most még jobb :))

    VálaszTörlés
  2. :o))))
    Eléggé mosolygott-e rám ma reggel a párom. Szerintem- nem szerinte.
    :o))))

    VálaszTörlés
  3. De a virág akkor is nagyon szép :)))
    Tessék csak örülni neki, nálunk 20 év után max. reggeli kávé van, virág eszébe nem jutna.

    VálaszTörlés
  4. Lehet, hogy túl irónikus voltam - a helyzet az, hogy gyakran lep meg maga szedte virágokkal :) Bizony ám :))

    VálaszTörlés