4/28/2009

Cserebere :))

Eszterrel csereberejátékoztunk :) Bár kicsit győzködni kellett, aztán végül csak összejött a dolog :D Az alap: ő köt nekem egy kis csöbörfogót, én pedig horgolok neki egy epret. Aztán valahogy mindketten kiterjesztettük a dolgot, megbeszélés nélkül ;)
Ő nem egy, hanem két csöbörkefogót kötött nekem, és mindkettő nagyon édes tappancsmintás :) Ráadásul még egy ajakír is lapult a borítékban! Alig hittem a szememnek: olyat küldött, amilyen még soha nem volt nekem :D Ami nagy szó... ismerve mániámat :D



Én is megleptem őt, mert az eper mellé becsúszott két másik kötöttke is: egy ajakírkabát és egy teatasak-kabátka :) Mindkettő kis vadócos-kalózos-egyvelegszínű vékony, festett gyapjúból kötve :)

2 megjegyzés:

  1. Hú, nem is gondoltam volna, hogy ilyened még nincs, de akkor külön örülök :D

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom te is folyton csereberélsz! :))) Jó is az! Szépeket cseréltetek!

    VálaszTörlés