4/09/2009

Sean cocoonban

Belső kényszer: meg kell mutatnom Sean-t, akit Hajni fotózott és az általam kötött cocoon-ban szundikál :)

Hogy mi az a cocoon? Talán egy gubóhoz hasonlíthatnám. Fotózáskor szokták használni, mert bár édes és aranyos és nagyon mutatós, de felügyelet nélkül nem lehetnek benne a babócák.
Mivel leírás nem volt, csak fotókat láttam, abból terveztem és kötöttem egyet Hajninak :) Izgalmas munka, főleg, hogy milyen irányba kössem úgy, hogy sehol ne legyen rajta varrás. Óriástűvel kötöttem, mohair és gyapjúszálakat összefogva, így egy igazán meleg, szőrös kis coccon lett az eredmény :)

Hát nem édes ez a babóca???


Elárulom, hogy most fejeztem be egy másik cocoont is, ami sokkal vékonyabb, bababőr- és lábujjmutogató verzió. Ha készül vele fotó, majd megmutatom :)

6 megjegyzés:

  1. Ez a bébi olyan édes... Legszívesebben megszorongatnám.:D
    Persze a coocon se kutya.:D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűség... Milyen jó ez a kép!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Az én manóm már nem fér bele ilyesmibe... :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes :) a gubó irtó jópofa

    VálaszTörlés
  5. Micsoda édi kismanó!
    Képek alapján most rögtön akarnék még egyet. Csak persze a realitás rögvest fejbe kólint, mert volt már nekem kettő ilyenem is és az fordult elő legkevesebbszer mikor ilyen édesen szundikáltak... :)
    De akkor is imádnivalók. :))

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó, hogy Hajnival egymásra találtatok! Szuper kooprodukció;)

    VálaszTörlés